måndag 14 oktober 2013

Måndags kickoff



Tappert kämpar sig eftermiddagssolen in genom de spröjsade fönstren för att landa i rummet och sprida lite välkommet ljus. Snart kommer dessa strålar att blekna och för en tid vara ett minne blott.

Måndag igen alltså, och för mig har veckans första dag varit intensiv vilket jag bara välkomnar. Intensiva och fullspäckade dagar ÄR roliga och jag har en känsla av att hela den här veckan kommer att dundra på i samma tempo. Har en utmaning imorgon som jag hoppas kunna ta mig igenom galant. Måste bara boosta mig själv lite först och sedan fokusera så ska det nog gå bra.

Vad gör ni en måndag som denna?



4 kommentarer:

Ninelin sa...

Ska snart på kul event :-)

Kram
N

Saltostil sa...

Låter spännande! Skulle liksom vilja veta mer ;-). Arbetsmåndagen är här avslutad och njuter nu framför en sprakande eld i gjutjärnsspisen.

Välkommen Hem! sa...

Du verkar lite som mig, alltid nå´t på gång! KUL!
Och eftersom det går i 110 hela dagarna så gör jag just nu SÅ LITE som möjligt... och inväntar morgondagen då det lär svischa till igen! ;-)
KRAM!
Judita

Hajan sa...

Hej lilla vän, som vanligt har jag
bakat lite. Jag har gjort
Äpple-muffins 2 x 12. en sort med Äpplen skivade i, den andra satsen
hade jag citron och succat i.
Sen har jag gräddat pannkakor, var
tvungen innan mjölken blev för gammal.
Sen har jag legat och läst ett tag
åldern tager ut sin rått ( 83 )
Has det bra nu lilla gumman.
kram Hajan