tisdag 8 april 2014

Skultuna på Stora Bloggdagen


Det här tjusiga bokstödet i polerad mässing kommer såklart från Skultuna och är den senaste produkten designad av duon Anna Holmquist och Chandra Ahlsell under designernamnet Folkform.

Gillar ni det?
Det är nämligen så att Skultuna kommer skänka lite mässingsglans över Stora Bloggdagen och någon av alla er som kommer får chansen att ta med pjäsen hem.
Inte illa va?

Jag har så galet fina och lyxiga sponsorer till er i år och jag är så glad över alla dessa underbara och fina företag som ställer upp med överraskningar i goodiebagen och med fantastiska priser till den stora utlottningen under dagen. 
My god - jag vill ha typ ALLT själv... 

Något annat som är väldigt roligt är att en hel del stylister tycks komma och även många företag som jag antar vill hitta vägar att arbeta med bloggare och knyta lite kontakter. Kul tycker jag! Det är ju faktiskt det som varit min ambition hela tiden. En mötesplats för oss bloggare, företag och alla som på något vis arbetar med allt det där som vi tycker är så himla kul - inredning, mode, smycken etc.

tjohoo vad jag längtar!

(PS. någon som har en aning om hur man får bort den "grå" bakgrunden som blogger valt att lägga på alla vita bilder? Sjukt störigt!)




3 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Så mycket fina vinster på Bloggdagen, synd att jag inte kan komma.
Kul att du är tillbaka, hoppas du fått vila upp dig. Underbar bild i förra inlägget, kram Suss

CreandoPhoto sa...

Verkar bli till och med snäppet bättre än förra gången Jannike! Åh, jag tycker verkligen att det är urtrist att jag inte kan vara där. Skulle så gärna vilja och inte blir längtan mindre av alla fina vinster du visar upp :)

jennifer - Love & Respect sa...

Det ska bli så kul att få möjligheten att få vara med i år igen :D