torsdag 13 februari 2014

Vi lämnar lampan på




Äldste sonens gudfar släppte en ny singel, på svenska igår - Lämna lampan på!
Eftersom vi är "nästan familj" så får jag ju passa på att promota med den "kanal" jag har här, visst!

Vad tycker ni? Blir det en hit?

Torsdag igen, och hur sjutton kunde det bli det? 
Mina dagar bara springer förbi just nu och jag hinner INGENTING. Tyvärr blir inläggen här lidande av det just nu och det känns inte så roligt, eftersom den här bloggen ska vara mitt "andningshål" och tid jag vill spendera här inne. Lite har vi det just nu som i låten ovan - Lämna lampan på . Vi går om varandra här hemma och "lämnar just lampan på" för att det inte ska vara mörkt när den andre utmattad kommer hem till huset i skogen.

Men, men så är det just nu och det är bara att hålla i hatten och hoppas att jag lyckas få undan det som måste undan denna vecka. Föga förhoppningar om förbättring under kommande vecka, men ljuset som kommer tidigare dag för dag och småfåglarna som kvittrar så glatt ute gör att det på något vis ändå känns ok. Det finns förhoppning om bättre tider helt enkelt.




7 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Jag GILLAR den!!!
Hoppas du får en fin helg nu.
Va rädd om dig!
Kram Anna

Lena - gott för själen sa...

Hit, så klart! Tokbra låt ju! Hög kvalitet.

Hoppas ditt jobbrally snart lugnar sig och att du håller ihop!

Kram Lena

Mittgodastefinaste sa...

Jättebra, helt i min smak. Jag älskar den typen av musik!

Det är vår i luften nu! Det FÅR inte komma ett vinterväder!

Ha en fin helg kram Jenny

Hajan sa...

Om en gammal tant får tro något,
jag tycker mycket om den. Det är ju en melodi som fastnar på en gång.
Texten gillar jag med, det är
många som vill ha lampan på.
ha,ha inte jag förstås
trevligt inlägg.

Ninelin sa...

Happy Valentine´s Day!

Kram N

Sahra sa...

Love it

Anonym sa...

Ha en mysig alla hjärtans dag! kram Sofia