söndag 14 april 2013

Glömska och allmän förvirring

Har landat hemma i soffan mer eller mindre som ett vrak efter helgens galna festligheter, jobb och diverse upptåg. Mer om det imorgon, men visst figurerade en viss (eller egentligen flera) skidkung i sällskapet och visst fick både en och två och kanske till och med tre färgglada drinkar åka hela vägen ner genom strupen. Ni som har instagram har sett lite smakprov och ja, jag kan med all rätt tillstå att trött är bara förnamnet.

MEN - tydligen var jag trött även när jag gjorde LISTAN i förra inlägget. Kanske inte helt obefogat eftersom det ju är en väldigt lång lista...
Självklart hade jag lyckats missa att få med några av er som är anmälda. Felet är nu åtgärdat och listan uppdaterad.
Eftersom det även ramlar in en del anmälningar då och då kommer den här listan att ständigt vara under uppdatering. Håll koll för att vara förberedda på vem ni kommer att möta. Lite god research är ju aldrig fel.

Nu orkar jag inte skriva ett ord till - God natt!

8 kommentarer:

Anna Wahlstam sa...

Sov gott! Kram Anna

Sahra sa...

Det är även fel på fb sidans länkning. Den går till House of Adela.
Du verkar haft en galen helg. Det måste man få ha ibland. Kram

Välkommen Hem! sa...

Vilken härlig festarhelg! Jiiihooo! Nu får du allt sova så gott och du, toppensnyggt jobbat med länkningen till alla som kommer på Boggdagen! Shit va jag längtar!
Kram, Judita

baraetthem sa...

Vilken galen helg du verkar ha haft! Och också väldigt kul:)) Roligt med bloggdag, den verkar bli hellyckad för er!

Hoppas du sover gott nu!
Kram fredrika

CreandoPhoto sa...

Godnatt!

Tänk vilket gäng vi blir!!! SÅ fantastiskt roligt!

Kramar

Life´s Silverlining and I sa...

Jo jag har sett dina galna upptåg *skrattar* på insta. förstår att du är trött! Kram Nilla

Hajan sa...

Vila ut lite emellan varven, lilla vän.
Jag förstår inte att Du hinner.
Lycka till med allt

kram Hajan

Mittgodastefinaste sa...

Låter som en kul helg, med en del sömn att ta igen! men det är det ju värt lite då och då!

Kram Jenny