söndag 5 februari 2012

Pannkaksfrukost



Till barnens stora glädje blev det pannkakor till frukost idag. Det är inte ofta jag lagar det till frukost, men idag kände jag för att bjuda på det. Uppskattat var det i varje fall.

Fortfarande en sjuk liten en här hemma. Hade jättehög feber i morse, så det blir fortsatt nerbäddad i soffan framför film som gäller idag. Edward är ute och åker pulka med en kompis. Jag tänkte ta med killarna och hitta på något under eftermiddagen. Åka till badhuset eller nåt liknande (även fast jag inte gillar badhus...) men de två är ju friska och behöver aktivera sig.

Melodifestivalen blev det såklart igår. Som jag skrev så hade vissa redan bestämt innan att Sean Banan var bäst... själv höll jag på Loreen. Men så himla kul är det ju i ärlighetens namn inte.... inte om man tänker efter!

8 kommentarer:

Titta in hos Thess sa...

Vilken lyx frulle!!
Och jätte härlig bild =)
Njae badhuset är väll ungefär det sista stället jag ställer mig på just nu ha ha.
Och mello....vad ska man säga....alvarligt TORSTEN FLINK????
Men Loreen var skit bra kan faktiskt vinna hela skiten!!
Hoppas att du får en härlig dag,och passa dig så att du inte får några kallsupar =)

Kram Thess

Tindy sa...

Gudars vilken himmelsk frukost!!
Kan du skicka ned till mig? :)
Hoppas den lilla kryar på sig snart!!
Å, nu drömmer jag om pannkakor...
Kram raraste du:)

Villa Vinkelhaken sa...

Vilken lyxfrukost! Det tycker jag man är värd på söndagarna! :)

Ha en fin dag!
Kram Jenny

Vintage House sa...

härligt när man gör lite extra till frukosten......
ha en skön söandag
kram
sandra

Unknown sa...

mums.

alla sådana där hörliga ställen som magsjuka och dylikt sprids på - hate it! hahaha. en ibland måste man ju ...

kram.

ps. mrs scull är redo att skickas :)

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Mums, det där ser verkligen gott ut. Förstår att det var uppskattat! kram Victoria

ps. kul att hitta hit, nu skall jag kika runt lite

Mamma C sa...

Pannkakor till frukost låter lyxig och gott.
Ha en bra ny vecka.
kram Mamma C

Lilla huset på prärien sa...

Hejsan! Jag trillade hit via The Photocopy. Trevligt, trevligt. Pankakor till frukost är inte fy skam! Det ska man unna sig ibland :)

Jenny