fredag 10 februari 2012

On location


 Jaha, då var man framme då! Checkat in på hotellet och funderar lite på vad som ska bli kvällens plan. För att orka med morgondagen, både mentalt och fysiskt kommer det att bli en lugn kväll. Har lite sett fram emot hotellnatt, ligga i sängen och titta på TV, sova en hel natt utan avbrott och bara må toppen för att sedan vakna utsövd och vacker. Hm, ja utsövd i varje fall. Och för att hjälpa det där vackra på vägen så fick jag en hel påse med olika créme prover på Arlanda, där jag som vanligt spendarade lite tid i taxfreeshopen. Så ett bad och lite eget SPA är inte helt fel. 


Jag bor ju faktiskt inte på samma hotell som majoriteten av alla andra eventdeltagare. Dels var jag sen att boka men sen kom den där lilla integritetsfarbrorn och knackade på min axel. Med torr och myndig stämma frågade han om jag insåg vad jag höll på med. Och det gjorde jag ju inte riktigt, så snabbt som attan bokade jag in mig på ett annat hotell, bara för att kunna berätta för integritetsfarbrorn att jag minsann månar om mitt privatliv och kan hålla mig på min kant ifall det skulle behövas. 
Skrattretande egentligen eftersom jag ju är här för att delta på ett bloggevent. Med tanke på vilka som kommer så kan det liksom inte bli alltför obekvämt? Eller? Ja, hur som helst nu är det såhär det är och nästa gång kanske jag kan skicka tillbaka honom dit han kom ifrån och stå upp för mig själv. 
Men det är en annan historia det.


Jag tror i varje fall att jag kommer att trivas i två hela nätter i det här rummet. 


Och som ni kan se har jag installerat en liten blogghörna här på rummet. Det är ju faktiskt ett bloggevent jag ska på så det vore väl attans om jag inte lyckades få iväg några inlägg och rapporter härifrån. Tycker ni inte det? Ni är ju rätt många som inte ska hit så ni som är nyfikna får kika in här då och då. Jag ska försöka hålla er uppdaterade. 
Och om ni väldigt gärna vill att jag förevigar någon speciell, eller något speciellt så berätta, så ska jag försöka att uppfylla era önskningar. 
Deal?

Nu ska jag försöka hitta något att äta, få upp en badrock till mitt rum. Det hade de missat och det behöver jag om jag ska ha SPA här. Köpa lite godis och kanske länsa minibaren!

Ses imorgon!

5 kommentarer:

Titta in hos Thess sa...

Jag tror att du koomer att få en alldeles förträfligt härlig kväll för dig själv =)
För mig låter det som rena himmelriket,ha ha
Ha det riktigt kul i morgon,jag ska tänka på dig / er.

Kramar Thess

Sahra sa...

Härligt att du är incheckad. Men glöm det där med ensam och integritet. Imorgon kommer jag och Ann!!! Jag hade missuppfattat Hiltons adr lite. Hilton station tolkade jag som att det låg vid stationen, men så är ju icke fallet nä. Det kommer bli taxi för mig es det är 2,5 km till Börshuset. I mitt tillstånd är det alldeles för långt att gå. Om jag ska klara av att fuldansa sedan iallafall. Låter härligt att mysa lite själv ikväll. Ciao

smile sa...

Välkommen till Malmö! Jag hade förmodligen tänkt likadant om jag skulle övernatta... Men nu bor jag nästgårds så det blir ett dagsäventyr för mig.

Ses imorgon!

:-)

Mitt lyckliga lantliv ♥ sa...

Lyllos dig som får vara där. Men jag ser fram emot lite rapporter i helgen. ;)

Kramar i massor Jeanette

Pernilla sa...

Ha en härlig helg! Ser fram emot rapporter!

Kram P