lördag 11 februari 2012

Dags att vakna




God morgon!
Har beställt upp frukost med Roomservice. Unnar mig den lyxen idag. Så nu sitter jag här och smaskar samtidigt som jag försöker förbereda mig för dagen. Snart drar det igång så lite tid att samla kraft och mod är precis vad jag behöver.
Det ska bli så himla kul och spännande att träffa alla. Hur kommer det bli? I verkligheten liksom? Kommunikation via blogg är ju helt annorlunda, mer privat och inte så avslöjande. Kommer jag känna igen någon? Och kommer någon känna igen mig? Tänk om ingen vill prata med mig?

Det är inte så mycket att fundera på egentligen. Bara att köra. Det kommer att bli hur kul som helst!
Nej, nu måste jag ta och blåsa håret och klä mig. Såhär kan jag ju inte dyka upp. Kallt om inte annat!


5 kommentarer:

Amileaks sa...

njut av hotellet:)
(Längtar lite till mitt jobb då jag bor på hotell ett par dagar i veckan) Härliga egentid!

kram ami

Lilla Majken sa...

Såå kul, du kommer att ha en fantastisk kväll!!!

Kramar Therese

Helena Helberg sa...

Weee! Ni kommer ha så fantastiskt roligt! Jag kommer sitta här vid min skärm och längta ner till skaune. Kvällen kommer bli magisk, bara köööör! Kram!

Titta in hos Thess sa...

Vilka härliga morgon bilder,tycker det ser ut som om du har det riktigt mysigt =)

Hoppas att du har det riktigt kul i dag och att alla förväntningsr slår in (säger man så).

Kram Thess

Fia sa...

vilka underbara morgonbilder och sicken fin blogg du har..
Hoppas du har en fantastiskt kväll

/ Fia