fredag 24 februari 2012

Dagens fråga


Ännu en vecka går mot sitt slut och den bästa av kvällar närmar sig med stormsteg. Jag älskar fredagskvällar. Man är sådär lagom trött efter att ha hållit igång under veckan och hela helgen ligger framför en med sina löften om vila och umgänge. Kan inte bli bättre! Själv är jag gräsänka ikväll så mys med mina små och sen en stoooor skål godis får göra min kväll. Höjden vore ju om det dessutom skulle vara något riktigt bra på TV. Men det är kanske att önska för mycket?

Tusen tack för era tips om Pelargonerna. Ska ta fram dem i helgen så får vi se om de har överlevt och om de överlever efter era tips... Skyller på er om det går åt skogen. (Nej, jag skojar såklart). Men eftersom ni hade så mycket bra tips inom detta område kan vi ju ta en fråga till jag behöver hjälp med.
Är det någon därute som vet hur man gör för att få bort ordkontrollen för att lämna en kommentar? Den har ju ändrat skepnad och kräver nu två väldigt otydliga ord för verifiering. Vill ha det enkelt. Så hur gör man?

Ha en underbar fredag fina ni!

10 kommentarer:

House number 11 sa...

Jag undrar det samma och kommer hålla utkik efter svar här! Vad beträffar tvprogram så tipsar jag om ett ikväll, modern family, underhållande!
Trevlig fredag
Kram

Sahra sa...

Jag tror du måste gå tillbaka till gamla gränssnittet. Stänga av ordverifieringen under kommentarer. Sedan får du gå tillbaka till nya

A House With A View sa...

Visst är det superhärligt med fredag:)))) Har också funderingar över tv-program för kvällen. Jag vill gärna se The Voice men det är nedröstat av maken och dottern:(

Kraaaaaaaaaaaaaam aka

Fru Sederblad sa...

Jag vet inte hur man stänger av det, men Sahra har nog rätt. Jag är inte dyslektiker, men har svårt för att kommentera på bloggar sedan ordverifieringen ändrades. Kan helt enkelt inte tyda vad det står ;-).

Puss och kram på dig och mys nu riktigt med småttingarna!

Johanna Stålros sa...

Ja bra ta bord skiten- så tröttsamt;) Gå in som Sahra säger, så blir du av med det. Kramar

Titta in hos Thess sa...

Önskar dig en skön kväll min vän!
Här hemma har jag inget val,Minuten börjar på svt 20.00 med nya programledaren Malin Olsson som ju som bekant är Ellas stora idol =)
Men sen vet i katten.

Kram Thess

Mrs Sunshine sa...

Bra om du tar bort det bökiga;-) Blir galen när man inte får till ordverifieringen!!

Skönt med "egen" kväll, eller? Jag tycker det är urskönt att hänga lite själv i soffan när barnen somnar. Kanske för att det händer inte allt för ofta.

Stor KRAM

Bromans Bravader sa...

Test

Mamma C sa...

Tog bort detta för länge sedan när jag höll på att bli störd på det.
Kram Mamma C

Mamma C sa...

Yees, helt okej.
Natto, Natti