tisdag 10 november 2015

Hurra - fem år idag!


Min stora lille pojke.
Idag har vi firat vår alldeles egna femåring!


'Alla ljusen blåste han ut på en gång och dagen till ära hade han dessutom klätt upp sig i en gammal krans han gjort på dagis vid midsommar.
Och det är ju helt rätt, ska det firas så ska man ju självklart vara lite up-hottad. Det är ju sen gammalt!


Jaha, så då är yngste barnet i familjen fem år och jag börjar inse att jag kanske inte längre har vad som ofta kallas småbarn. Han kanske inte är jättestor än, men definitivt så stor att jag liksom undrar vad som hände med tiden. Är det nu alltså nu fem år sedan den där natten då snöstormen drog in? Fem år sedan den där natten när snön kom och sedan stannade till slutet av April?
Fem år sedan du kom och förgyllde mitt liv min älskade, älskade lilla prins.

Om du bara visste hur mycket jag älskar dig!


3 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Grattis till lillprinsen! Jisses vad tiden går. Han var ju pytteliten när jag började hänga här!

Kram Lena

Gunilla sa...

Stort grattis O! Vi ses på lördag och firar ordentlilgt.

Hajan sa...

Först och främst HURRA för 5 åringen. Tänk att Du blivit så pass i alla fall
Vilken fin Tårta och alla ljusen blåste Du ut själv.
Ha det bra nu och lycka till, ha ha jag är 80 ggr äldre än du, hälsar gamla Hajan