lördag 14 november 2015

Femårskalas med Miniontårta


Dagens tårta - en Miniontårta, visst blev den bra!


Jag har ju världens bästa bageri här som alltid är med på mina noter när jag kommer med mina idéer om hur barnens tårtor ska se ut. Årets idé var en Miniontårta och den mottogs glatt av personalen som bakade ihop denna skapelse. Väldigt god var den också så den blev uppäten i ett nafs av alla släktingar och vänner som var här på besök idag för att vira vår nyblivne femåring.


Ja vi har alltså haft kalas här idag, för det måste man ju såklart när någon fyllt hela fem år. Innan kalaset hann vi med konsert där Elise kör uppträdde och sjöng med små ljuva stämmor.

Imorgon mer kalas, då väntas dop och jag ska få äran att bli Gudmor!


3 kommentarer:

Hajan sa...

Grattis till Dig också då, det är ett hedersuppdrag.
Skrev nyss men det försvann-
ha det bra önskar Hajan

Gunilla sa...

Tack för ett jättefint kalas som innehöll allt man kan önska sig. Så glad att jag kunde vara med. 😄

Gru sa...

Superfin tårta av minionen Stuart.