måndag 7 november 2011

Mästermamman i stövlarna






































Har solen gått upp över huvud taget idag? Har den gått ner?
Mörkret och dimman ligger som en filt och det är omöjligt att inte känna sig ruggig trots att det är förhållandevis varmt ute. November är ju en tämligen dyster månad. Mörk och ofta kall. Längtan efter jul och ljus börjar vakna men än är det tid kvar innan stjärnor och julljus lyser upp vintermörkret. Kan inte låta bli att längta.
För att liva upp mitt höstmörker tar jag fram mina röda stövlar. En färgklick i allt som är grått och dystert. Gör mig glad i varje fall.

2 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

ja gör det, du ska se att det går säkert bra. Jag försöker att svara alla som vill ha hjälp eller har frågor, tycker själv att det kan vara frustrerande när man undrar något men ej får ett svar. Och fast man har många läsare så kan man försöka ialf att ta sej tid att svara <3

Kramar Louise

Thiel sa...

Jag vill också ha röda stövlar att liva upp hösten med! Kram