måndag 28 mars 2011

Utvilad?!

Ja det var som sagt en rätt trött och sliten mamma som i fredags, efter två veckor hemma med sjuka barn somnade in i soffan redan vid 21.30. Att det hade bjudits på champange, hummer och räkor bidrog nog snarare till den tidiga insomningen än stoppade den. Lördagen bestod mest av lek ute och familjen Hedegard kom ner och fikade och lekte under eftermiddagen. Kvällen bjöd på en tjejdrink för min del. Mina vänner Anna och Ulrika hade en riktig "tjejcoctail". Riktigt trevligt att träffa lite vänner. Igår fick jag en present av Andreas. Jag fick checka in på Yasuragi Hasseludden SPA. Så skönt att få lite rekreation. Jag lämnade huset strax före 14 och återkom inte förrän runt 20.30. SPA och 4 rätters middag och det var så skönt att bara vara. Kände mig faktiskt ett uns mer utvilad igår kväll, men idag efter en stökig natt med Oskar är det som bortblåst igen.

1 kommentar:

Thiel sa...

Åh, vad det låter härligt med spa! Vilken bra present! Kram, Lisa