måndag 29 september 2014

Kväll i mitt kök


Kväll i mitt kök och jag har barhäng framför datorn, sippar på ett glas rödvin och äter lite camembert.
Bra så!
Det är måndag och jag kände "varför inte" liksom. En hel vecka ligger framför oss så jag passar på och går ut hårt. Gör det bästa av den här måndagen och hoppas att det blir en strålande vecka.

Och så ljusen.
Nu när jag slutligen har förlikat mig med hösten går jag "all in" på ljusfronten. Jag tänder ljus både här och där. Det är stearinljus, värmeljus och så doftljusen.
Doftljusen minsann.
Min nya favorit är från Voluspa och heter "French Cade Lavender". Doftar helt underbart. Inte för mycket och inte för tungt. Bara alldeles... perfekt.
(Köpt HÄR)



4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en perfekt måndagskväll! :)

Hajan sa...

Det är lika överallt nu igen, nu börjat våra värmeljus och doftljus.

Jag har mest värmeljus de sköter sig själva, De andra ljusen släcker jag med en gång.
När man är gammal är det lätt att glömma dem.

Villa Vinkelhaken sa...

Perfekt måndagskväll. Ibland får man även göra det på en vardag! :)

Kram Jenny

jannice lindell sa...

Låter som en härlig kväll!=)