tisdag 26 augusti 2014

Är hösten här nu?



Idag har det regnat precis hela dagen och det känns verkligen som om hösten har kommit nu. Åh, jag är verkligen inte där än. Jag är inte klar med sommaren.


Efter att ha stått och frusit ute på fotbollsplanen i det kalla regnet med blåsten piskande i ansiktet när Elise hade sin träning i kväll var vi ett fruset gäng som kom hem. 
En varm kopp te på fårskinnen i soffan funkar ju alltid. Sköna myskläder på det så känns det helt plötsligt nästan ok med höst. Jag måste erkänna att jag har blivit en riktig mysperson. Från att ha varit den som i princip aldrig gick i myskläder, var "uppklädd" i princip jämt, har jag nu blivit den som inte kan vänta på att få slänga av mig jobbstassen när jag kommit hem och gå runt i mjuka kläder som inte sitter åt och som formar sig efter kroppens kurvor. Ja men hur skönt är det inte!

Tipsar om byxorna (och tröjan) här ovan som är från HM för en mycket bra peng. Mjukt och mysigt som bara den. Planen är att investera i en kashmirdress, både byxor och tröja men det här är faktiskt nästan lika bra... och långt ifrån lika dyrt...

Jaha, så hösten är alltså här nu, och nej jag är verkligen inte redo, myskläder eller ej.



1 kommentar:

Hajan sa...

Du är nog inte ensam om den känslan efter en ruggig väntan på
Fotbollsplan.
Det är väl MYS om något är.

Trevlig inlägg
kram