tisdag 3 september 2013

Tv kväll och vinnare


Här hemma sussar nu de minsta små sötnosarna så gott i sina sängar och jag och storkillen har krupit ner i soffan framför Idol och jag kommer på att jag ju måste meddela vem av er som blir den lyckliga vinnaren av läsplattan från Adlibrils, laddad med fem böcker.

Grattis till Linda som skrev 28/8 kl. 22.07 att rätt svar är Annie Lander och den bästa boken enligt henne själv är Stardust av Neil Gaiman är den bästa boken. Maila mig din adress så kommer snart din platta på posten.

Och alla ni andra som var med och tävlade och som lämnade er mailadress, ni kommer att få Robert Kvibys båda e-böcker, "De korrupta" och "Listan", så pris till alla idag.


Oh nu ser jag att Hollywood fruarna börjar på trean. Brukar inte alls titta på det, men nu är jag ensam hemma ikväll och nu när även stora E gått och lagt sig är jag helt själv i soffan och kan nog slötitta lite på det. Måste ju se de där tokiga damerna alla snackar om, även om jag har en bestämd känsla av att det blir idag och sen aldrig mer.
Let the show begin.

3 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Mysigt att kolla på idol ensam med sonen, jag hann se lite av slutet ;)
Men holywoodfruarna hoppar jag nog över... Kram Suss

Life´s Silverlining and I sa...

Oj vad jag missat här, nu har jag läst ikapp. HW fruar är inget för mig, har kikat någon gång och förfasats. Men vilken härlig tradition du och din mamma har! jättemysigt. Häringe har jag haft bal på när jag var yngre::) Kramar Nilla

Lena - gott för själen sa...

HW stod på här igår också. Har så svårt för Gunillas elaka stil. Svårt att tro att det är på riktigt.

Mysig kväll ni hade.

Kram Lena