torsdag 17 april 2014

Nu tar jag ledigt

Displaying MH_logga_FINAL_payoff_screen.png
Displaying IMG_7641-Edit-2-crop (2).jpg

Saltlyktor från uuuuuuuunderbara butiken MyHabitation - pris i utlottningen under Stora Bloggdagen!

God morgon soliga och fantastiska Skärtorsdag!
Nu är det HÖG tid för mig att vrida upp mina  Påskfeelings. Jag har liksom inte riktigt hunnit med. Ett Påskris finns, som min snälla vän Stina kom med för en vecka sedan men i övrigt har Påsken inte fått komma in. Eller fått och fått, jag har inte hunnit helt enkelt.
Nu ska jag bege mig ner i källaren och gräva fram Påsklådan. Sen tar jag min äldste son och åker in till stan för lite shopping av blommor och så tänkte vi passa på att köpa kött i Hötorgshallen när vi ändå är där. 

I eftermiddag blir det Påskfirande på dagis och efter det några små Påskkärringar som ska iväg till Blåkulla. Ja, ni hör ju... busy, busy.... 
Bestämde mig därför att ta ledigt idag. Jag skulle egentligen ha jobbat men äh... det är dags att låta Påsken komma in nu!




2 kommentarer:

Lena sa...

Det gjorde du rätt i! Jag tog också ledigt idag. Påskmiddag med stora familjen ikväll, så då är det skönt att vara ledig.

(Bilden på lyktorna kom inte upp, men det kanske är tillfälligt).

Kram Lena

Ekenäsliv sa...

Det gör du rätt i!!
OMG, de lyktorna alltså, to-die-for!!!
Ha en riktigt skön påskhelg nu!
Himmel vad det behövs...
Kram Anna