fredag 28 februari 2014

Missa inte söndag



Ni missar väl inte att söndag kl.12 är årets magiska datum då biljetterna till "The happening of the year" släpps fria!
Det kommer bli en fantastisk dag så ta chansen och boka din biljett. All info får ni här på Bromans Bravader på söndag på givet klockslag, så "stay tuned".

En liten hälsning från Dalarna där det faktiskt är ett vitt landskap, om än lite slaskigt och sörjigt. Efter en dag i backen har vi nu en liten flicka här som toppade på över 40 graders feber - hua.. så nu har vi sjukstuga istället för afterski. Det får antagligen bli en halv styrka ut i backen imorgon helt enkelt och jag inser med eftertanke att nej, Vabruari är kanske inte över än... för även om vi kliver in i mars redan i morgon har jag en känsla av att vi har en del sjukstuga att se fram mot.




4 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Jag har en resa planerad just denna helg så det blir nog ingen bloggdag i år för mig, tråkigt nog. Kram Pernilla

mammaxtre sa...

Jag hoppas på att det blir en bloggdag för mig :-)

Sjukstuga hos många nu är jag rädd :-(

Sköt om dig och de dina!

Charlie sa ... sa...

Bummer! Missar i år igen - är kvar i New York i början av maj. Får följa er på Insta eller om ni har någon möjlighet att göra några presentationer via webex ;)


KRAM

Välkommen Hem! sa...

Klart jag hänger på låset, raring!
Har ju väntat hela året på detta event! Känns lite som att vänta på Oscarsgalan.... haha ;-)
Hoppas lillan blir frisk snart! KRAM!
Judita