söndag 2 juni 2013

Dessa dagar


Två små trollungar på väg ner till bryggan tidigare idag







Alltså jag älskar, älskar, älskar det här!
Varma sommardagar. Timmar på bryggan. Barnens lyckliga lek och plasket av glittrande vatten.
Dessa dagar är de dagar jag drömmer om när vintern håller sitt bistra grepp och snön ligger tung på träden. Dessa dagar är de som får mig att överleva och ta ett kliv framåt. Dessa dagar är de dagar som får mig att förlora mig själv i minnen av ljumma sommarvindar och klingande skratt.

Jag älskar, älskar, älskar dessa dagar.

13 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

jag kan bara instämma.....underbara sommar ...

Kram
Pernilla

Sahra sa...

Sötare får man leta efter

Hajan sa...

Du är så fin Jannike, ungarna
verkar fina med. Alltså är det på
topp, då får man njuta.
kram

Casa of Mia sa...

Fantastiska bilder och jag kan bara hålla med - älskar dessa dagar! Kram

Titta in hos Thess sa...

Ja vilken dag ni har haft....... Helt underbar :)))))
Önskar mig oxå sådana dagar :))

Kram Thess

mammaxtre sa...

Livet på en pinne. Dagar man minns. Dagar som jag tror barnen dina kommer att plocka fram som fina barndomsminnen när de blir äldre.

Ha det fortsatt toppen!

Lena - gott för själen sa...

Så härligt! Underbar miljö för barnen att växa upp i.

Kram Lena

Linda sa...

Vilka härliga bilder och så mysigt att bada från brygga.

Kram Linda

Anna Margareta sa...

Så härligt du bor då! Med brygga och allt. Så perfekt nu när värmen kommit och tagit över. Kram!

dianasdrömmar sa...

Underbara ungar och underbara bilder kram Diana

Dagdrömmar och verklighet sa...

Å jag hade älskat att få bo så där intill vattnet, gud så härligt!! Njut av det, det är verkligen få förunnat att bo så. Själv får jag väl kanske drömma om en pool eller så kanske.. =)

Kram från malin

Mindecor sa...

Så är det! Finns inget som slår den känslan. Solen som värmer skinnet och barnens skratt som värmer hjärtat. Lycka!

Living by Miriam sa...

Åhh vad härliga bilder och vackra barn. Det är verkligen så mysigt ute nu, jag njuter för fulla muggar ;)