fredag 8 juni 2012

Bakom kulissen


En dag i Januari trillade det ner ett mail i min inbox från en Anna. Den här Anna frilansade som stylist och ville göra ett inredningsreportage hemma hos mig? Lite kall och med bultande hjärta slog jag igen datorn. Nej, det här var väl ändå inte min grej. Eller var det det? Hur var det där med att våga och att ge sig ut på stigar man aldrig provat tidigare?
Min man övertalade mig och sa att det var klart att jag skulle göra detta. En kul erfarenhet.
Så jag tackade ja. Det var som sagt i Januari.

I februari fick jag nöjet att träffa Anna på riktigt. En fantastisk kvinna och det kändes lite bättre och tryggare inför fotograferingen som vi bestämde till Juni.

Nu är det Juni och idag var dagen D. Anna och hennes fotograf Jonas har varit här hela dagen. Jag är en upplevelse rikare och väldigt glad att jag gjorde detta.

Tack finaste Anna och Jonas för en härlig dag. Ska bli så spännande att se resultatet som kommer i Drömhem någon gång nästa sommar.

Ps. Kika in på Annas underbara blogg "My lovely things" och låt er inspireras!

18 kommentarer:

Tina sa...

Spännande!
Jag har också fått några förfrågningar men vi får se..

kram o trevlig helg!

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Men så spännande...måste det dröja så länge innan man får se det !!!

Ha en go kväll nu !

Kram anette

Heléne sa...

Va roligt! Det ska bli superkul att se!

Kram

Heléne sa...

Va roligt! Det ska bli superkul att se!

Kram

Vardaxlyx sa...

SÅÅ kul!! Anna är ju bara så duktig.
Inspirationen höjer sig till 1000 :-)
KRAM och trevlig helg!!

Lena - gott för själen sa...

Spännande! Anna är så duktig, jag följer hennes blogg, så det kommer säkert bli kanon! Sen har ni ju ett fantastiskt hem också.

Kram Lena

Den där Marie sa...

Vad kul!!! Och ett stort grattis!
Det ska bli riktigt spännande att få se ditt hem i tidningen :)
Synd bara att man får vänta så länge på att se det...

Kram Jonna

Hemma på Sjuan sa...

Vad kul! Jag tycker alltid det är roligt att få se från andras hem. Hoppas vi får se lite bilder på bloggen oxå.
Kram Suss

Hajan sa...

Det var spännende ,Du måste berätta när det numret kommer ut.
Jag undrafe i går vad som skulle hända,när jag läste Din blogg.
Detta tycker jag är jättehäftigy
LÖycka till

Lilla Majken sa...

Väntar med spänning på resultatet.

Kram Therese

Anonym sa...

Grattis, vad roligt!!!
Så spännande att se vad det blir!
Hoppas din helg blir härlig.
Kram
AC

Helenas enkla vardag sa...

Det var precis vad jag trodde!!!!! Vad kul och spännande, då får vi vänta tills nästa sommar! att det ska ta så lång tid!?
Kram Helena

CreandoPhoto sa...

Visst är det så roligt att ha dem hemma. Så glad för din skull :)

Kramar Kicki

Titta in hos Thess sa...

Ja jag visste väll det ja!!!
Det måste bara jätte kul att se någon annan fixa med ens hem.

Kram Thess

P.S You got mail !!!!

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Åh vad kul, det ska bli spännande att se reportaget och bilder, men vi får vänta ett tag förstod jag. Ha en skön helg, kram Victoria

Annika sa...

Oj vad roligt!
Grattis!

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

vad kul !! ..har haft turen att få träffa fantastiska Anna .....galet underbar och tycker att hon och Jonas gör så fina reportage ..ser fram emot att se ditt hem ...:)

Kram Pernilla på Piazzan

Jess sa...

Men gud vad roligt! Anna är ju himla duktig (av det jag sett i hennes blogg) så jag kan tänka mig att det var en spännande och rolig dag! Kram