måndag 18 oktober 2010

Frukost i sängen

Nu har stora väntan börjat...
Det är en konstig känsla att inte gå till jobbet idag, inte göra någonting egentligen, bara vila, vila och vila. Och försöka förbereda mig för något som fortfarande inte känns på riktigt.
Jag mjukstartar min "ledighet" med att ordna en god frukost som jag bär till sängen på en bricka. Jag tar fram datorn, lägger mig i sängen igen, avnjuter frukost och tittar på tv program på play kanalerna. Sen ringer jag och berättar för Andreas vad jag gör i hopp om att han ska bli lite avundsjuk där han sitter i bilköer på väg till sitt jobb, men frukost i sängen har ju aldrig varit något han favoriserar så jag är därför tveksam till om jag lyckades.
Jag stannar nog en liten stund till innan jag ska gå och tvätta bebiskläder!

Inga kommentarer: